tjena

ja... de har la inte hänt så himla mkt.. men tänkte uppdatera lite ändå hehe....

igår va en toppen dag, för först kom Tess med Charlie och drack lite kaffe och snacka en massa =), sen lite senare dör min kompis Catrine upp med lille Hugo... hon fick lite kläder av mig... aron växer ju så de knakar hehe...
sen när hon åkte hem så baka jag och Oliwer negerbollar, (ja vi säger så har sagt så hela mitt liv och de tänker ja fortsätta göra utan att jag måste va rasist)
sen vid 15 dör Pernilla och barna upp så Oliwer fick leka lite och de tyckte han och Aron va jätte kul =)

så de va ganska tröttapå kvällen hehe...

idag har ja varit hemma hos min mamma på en fika och ett besök på mvc, snacka lite preventivmedel...

sen tebaka till mamma och hämta Aron för han va där undertiden.. han har ju lindat mormor runtfingret lika bras om sin storebror haha hon kommer inte få de lätt haha...

sen hämta Oliwer på dagis och då hängde vi med hans kompis Lima hem och de lekte lite och ja tjöta skit med mamman Anci... hon har en tös till som e lika gammal som Aron så lek för båda barnen idag >=)

gubben min e inte hemma idag för e i Karlstad och jobbar... kommer hem imon, men då på kvällen e det älgjakt möte/träff, så kommer hem sent.. sen på lör ska han jaga..
 och sen på sön e de kalas för min Brorson/Gudson William han blir redan 9 år...
gud var tar tiden vägen??? :/
han fyller den 7:de

ja skulle ju packa lite här ikväll.. men de hinns nogmed ändå så sitter och slappar och njuter av tystnaden :)
bägge mina gossar sover och vovven sussar gott jämte mig... tv e på och datan likaså.. ja ibland e de gött och leva ;)

ha de bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom vet vad dom skall göra med mormors hjärtat dina pojkar :)

2011-10-06 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0