onsdag...

ja nu e de 3:de dagen ja har min apparat.. ibörjan va de ju mest bara tjut och oljud och fatta nada typ...

men nu har de gått lite tid och de e otroligt jobbigt... allt min hjärna inte känner igen, och e väldigt mkt antagligen då tjuter det.. och de gör den otroligt mkt...
men nu kan ja urskilja mer och mer ur tjutet och de einte lika högt tjut..
igår kunde ja höra vad ulrik sa när ja låg på hans bröst utan att titta på hanoch de va så mysigt att ligga så tätt ochprata, de har ja aldrig kunnat =)

hör hur mkt lika ljud Aron kan göra, blir så imponerad.. har inte hört de innan och att oliwer pratar så rent.. duktig kille  haha...
de e så kul och ja känner verkligen att jag tog rätt beslut..=)

igår hörde ja bilen innan jag såg den, de va coolt hihi...

ja som sagt de går framåt =)

idag har vi varit i stan och träffat mamma, hon bjöd på lax, så satans gott de va hihi... och aron satt i sin stol.. han brukar alltid slå med sakeri bordet men de lät för mkt så hitta en gummi ring och testade, de va ok ljud haha.. sånt har man inte tänkt på innan hehe..
fick ju även go fika innan vi åkte hem och då kom min pappa och hälsa på och de va jätte kul=)vi träffas inte så ofta så de gånger vi ses e de jätte kul =)
drack lite kaffe och tjöta..

ja städat liteidag ochpackat en låda till.. e så mkt nu.. ny hörapparat, flyttar den sista denna mån och Oliwer fyller år den 22och aron den 14 nov.. hur ska ja hinna???

I´m super women... (hör av mig när jag gått in i väggen typ ) ;)

ha de bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej superwomen;). Jo, jag har fått ditt sms:). Jag är så snurrig nu med allt matte, engelska och data...suck. Undrar om det är nåt mer jag har glömt!

2011-10-13 @ 21:43:54
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0