hej

va kul att jag fått kommenatarer =)

ja idag va vi hemma hela dan.. va så varmt i lgh så klädde inte på oss innan typ kl va 13 haha.. jag hade linne men baran sprang runt i blöja/kallingar hihi

hade en riktig mys morgon med film och go frukost =)

sen lekte vi lite och sen kom äve Ulriks lillebror hit och hälsa på.. drack lite kaffe och umgicks lite
sen körde han även upp oss till gympan som Oliwer skulle gå på.. men när vi kom upp va han inte alls på humör och ville bara hem.. så vi klädde oss och åkte hem och kolla på en film.. man kan ju inte va på topp jämt ;)

och ja klaga inte av  att bara va hemma...

ulrik kom hem sent idag från jobbet.. men hann med ett bad med Oliwer.. han älskar och bada och Aron med, men han e lika nöjder med att stå vid kanten av badkaret och kolla på och plaska och ta leksakerna =) han blir ganska blöt, men de e bara kul och titta på dom =)

börjar bli ivrig och vill ha min hörapparat NU men nu e de ju inte långt kvar =)på mån nästa vecka =) wiiii

Ulrik jaga i helgen och våran vovve Ville va så redi =) kul... han blir bara bättre och bättre.. han va riktigt nära att skjuta ett rådjur men va för långt ifrån.. man får ju  inte chansa om man itne e 100 på att man lyckas träffa...

ja.. allt  för nu.. menåterkommer ;)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej, Ja jag kan tänka mig att du längtar så in i vassen nu efter att få bli uppkopplad.. Är du helt döv nu eller har du en hörapparat på det andra örat så du kan snappa upp ljud under tiden? Jag var helt döv under den månaden från op till uppkoppling som du säkert har läst. Är så nöjd över att jag valde cochlear, funkar kanon och de uppladdningsbara batterierna är helt suveräna, har dock inte provat den hylsan som man kan ha en gångs batterier i.. den tar jag bara till om de uppladdningsbara skulle börja krångla.. väldigt bekvämt att slippa gå till apoteket eller dyl för att köpa ett stup i kvarten :) Japp har facebook.. ska kolla om jag hittar dig annars kan du adda mig. msn har jag samma som epostadressen. Lycka till! Fråga på om det är något. Kram

2011-10-04 @ 23:13:14
URL: http://mylifeaboutci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0