Hej världen!!

de va ett tag sen man va här =)

men ja de e en del som hänt...

Oliwer har lärt sig cykla utan stödhjul en mäkta stolt kille...
han e så otroligt snäll och redig..  hjälper till och lyssnar bra,visst e han små djävlig ibland, men de e så sällan om man väger upp mot allt de bra han gör.. =)
han är världens bästa storebror, så snäll och hjälpsam och delar med sig... helt otroligt, blir så stolt över att denna goa grabb e min =) han e så snäll och duktig på dagis med.. får mkt beröm =)



Aron ja han e en lite buse =) otroligt snäll och glad kille, som e så svårflörtad.. glöm att ni får ett brett smile när ni pratar med han.. Oliwer log jämt, men de gör bara Aron om han e säker på att man e värd de ;)
kryper för fullt överallt, pilla på allt man inte får e toppen.. hehe typ ta ut alla dvd ur tv hyllan, trycka på tv apparaterna.. dra ur allt papper påtoarullen.. m.m. hihi.. går ut med möbler och lite sj.. men om nån ser på, går han inte hehe...
men ett riktigt charmtroll och ortoligt snäll han med =)

så nåt gott här i livet har ja nog gjort =)

ja så e de ju ja... jag har ju länge sagt att jag vägrar CI men så när ja va gravid med Aron så kände ja.. nä de e nog dags och ha det iallafall.. hör sämre och vill ju höra mina barn...

så när ja fött Aron kunde de starta utredning och röntgen och kontroller och träffa en massa människor.. och snabbt gick de... 10 mån senare sitter ja färdig opererad =) en och en halv vecka sen nu...

fick en lite smärre chock när ja fick ta bort bandaget... de hade rakat massa hår och jag hade uppfattat de som om de bara skulle ta lite runt såret.. men så va inte fallet...
så här såg man ut innan =)
efter op

så efter op blev ja lite deppig och sörjde mitt hår.. men bestämdemig för att boka tid hos frissan så ja skulle bli "fin" igen =)
så när ja vart hos frissan så kom ja ut så här :
mitt nya ja;)

och ja blev jätte nöjd, visst känns ovant och inte riktigt ja.. men de e ju en vanesak och de ser ju 100 ggr bättre ut nu än innan ;)

så den 10 okt får ja min nya hörapparat och de ska bli så spännande =) längtar...

lite bilder på mina godingar måste vi ju ha med ;)
aron i sin gåstol =)            Oliwer åker karusell =)
ja och Oliwer vid stranden i varberg     jag och Aron =) samma strand;)
älsklingen =)                    godingen =)
   min goa pojkar och ja =)

ja allt för nu men kommer nog uppdatera snart ;)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är verkligen världens gulligaste ungar och dom vet verkligen hur dom skall charma mig , har bägge 2 lindade runt lillfingrarna hihhihi

2011-10-02 @ 23:11:34
Postat av: carro

Hej. Kul att läsa din blogg när det ploppar upp inlägg emellanåt. Men gu vad spännande att även du har opererat dig med ci. Jag genomgick en ci operation den 18 juli och blev uppkopplad den 15 augusti. Helt klart bland det bästa jag har gjort. Vilket fabrikat valde du? Ta hand om dig o dina gullungar. Kram

2011-10-02 @ 23:52:26
URL: http://mylifeaboutci.wordpress.com
Postat av: Linda Eriksson

välkommen tillbaka till bloggvärlden ;)

2011-10-03 @ 12:58:26
URL: http://rossberga.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud! Vad mycket som har hänt. Vi får ta och träffas någon gång! Hoppas du uppdaterar minst en gång i månaden nu;). Kramar.

2011-10-04 @ 22:02:57
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0