tjena!! =)

ja har ju som märkt tappa blogg lusten lite hehe...
men nu så bad min vän Linda mig att uppdatera med bilder.. så får la göra det...

men ja kan ju börja med att berätta lite vad som hänt de sista... =)
ja jag har ju 2 underbara fina pojkar nu=)

Oliwer e en stolt och glad storebror, han pussar och kramar han hela tiden.
Oliwer har blivit så stor på så kort tid.. hihi blöjfri helt blev han redan i julas... gått hur bra som helst.. har även slutat med nappen, gav de till fågelungarna för nån mån sen... va lite jobbigt de första 2 nätterna men nu går de bra =)
ja han e så himla go och underbar den grabben =)


ja så har vi aron som e 4 mån om 3 dar hihi... tiden går fort =)
han e jätte snäll och riktigt charmtroll.. lik sin bror när han a bebis.. hihi
gillar de flesta och älskar att bli buren.. pratar mkt och ja helt underbar =)

han har haft lite otur och varit sjuk.. haft öroninflammation 2 ggr och virus på luftvägarna och slem i lungorna..
men nu tror jag han e bra.. hoppas jag!!


ja jag har verkligen haft tur och fått 2snälla pojkar..
visst kan de driva en till vansinne ibland men oftas e det väldigt bra =)

ja.. så Linda jag mår bra med! hoppas du mår bättre oxå!kram

mina fina pojkar!!

ha det bäst kramkram


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag hälsat på många ggr och tittat på bilderna:). Fattar inte att du har en familj! Kramar.

2011-03-16 @ 21:20:08
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0