6 sep

herregud det e redan sep..var tar tiden vägen???

har varit sååååå dålig denna veckan... det va hemskt! förkyld och ont i huvudet och hela kroppen och hostar... tappa rösten i 2 dagar.. nu pratar men esom en gammal gubbe som druckit wiskey och rökt hela sitt liv, men e tacksam att jag kan prata nu iallafall ;)

hela hemmet förfaller när man e sjuk... e så tråkigt... så nu när man mår lite bättre så måste man ta hand om all den skiten..

men men... ska ju inte klaga ;)

magen e fin och rund och sparkar och lever för fullt =) e så himla mysigt och känna den =)
lägtar så mkt efter den lilla knodden och e så otroligt nyfiken på om de e en tjej eller kille... jag lutar lite mot att de e en tjej men Ulrik tror att de e en kille... så det ska bli spännande och se vad som kommer ut hehe...

vad tror ni att jag har??

näää ska la sätta igång och städa nu.. men vi hörs ;)
ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda Eriksson

Ingen aning om babben i magen, men jag gissar ändå på en kille...

Har ni bestämt namn än då??

Kram <3

2010-09-10 @ 21:54:52
Postat av: Miss Borén

Saknar dig!!!

2010-09-23 @ 12:48:40
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror det blir en liten flicka !

2010-09-28 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0