3 okt

varit hos pappa idag och käkat våfflor =)
det va gott... åt bara 2 men tyckte de räckte men herregud va de andra åt haha...

ja helgen har varit lugn.. inget speciellt som hänt...
Jag och Oliwer baka  negerbollar idag.. och de va lika kul idag som sist =)
ska prova baka bullar med han imon får se hur de går...;)

lite bilder kanske e på tiden?? ;)

oliwer i sin läshörna =)

jag och magen.. tagen ca en vecka sen

min lille goding igen =)
älskar han så mkt =)

ja allt för idag.. ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Vad fin du är *klappa på magen* Krama Oliwer från mig!!!

2010-10-11 @ 13:57:33
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0