17 sep

ja.... de går segt och blogga har egentligen massor att berätta  men när jag sätter mig här får jag typ värsta skrivkramp och blir helt tom i bollen haha....

men ja nu e det lite mer än 4 veckor kvar till lillknodden ska titta ut och jag hoppas innerligt att jag inte ska gå över tiden...
har knappt gjort nåt för att barnet ska komma... men de hinns väl med hehe

har varit i Ullared..köpte en massa till Oliwer och lite till bebisen... inget till Ulrik och mössa till mig hehe...
gick ganska mkt.. va där med mamma och min svägerska.. så fick sammandragningar 2ggr hehe.. kan säga att morsan blev lite nervig hehe.... men det gick bra... va bara att sitta på en bänk och vila lite.. =)

ja dagarna bara springer iväg.. har fullt upp känns det som.. Oliwer tar ganska mkt tid.. behöver underhållas.. hehe.. men han e ju på dagis 5 timmar tis-tors och han älskar dagis så kul =) och skönt för mig att vila lite och ibland städa greja lite.. allt tar sån tid nu.. e trött och orkeslös och vill mer än vad jag klarar av...

ska ha barnkalas för Oliwer nu på fredag för då blir han 3 år.. herregud vad tiden går... =)

och på sön blir det släktkalas... =)


så har massa och göra.. ska baka.. städa.. slänga skräp... fixa och dona...
men som tur e så kommer mamma en dag och hjälper mig att baka så går det snabbare och lätare när man e 2.. har verkligen världens snällaste mamma som ställer upp så mkt som hon gör =)TACK!!

nä det får räcka blev ju en del iallafall ;)

ha det bra .. kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman:). 17 sept??;).

2010-10-25 @ 21:14:52
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack gumman:). Det är så roligt att pyssla med händer:).

2010-10-29 @ 16:39:19
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0