hejsan hejsan...

nu har man varit ledig en hlg och den spenderade man i Bindarp.. så mysigt.. våra goa vänner bor ju där..
va på kräftskiva på lördagen och jag åt inte en enda haha... gillar ju inte sånt äckligt ;-)
men jag fick paj och kyckling och sallad och bröd så jag hade det göttigt :D

vi åkte till vännerna redan på fredagen.. tog med husvagnen så smidigt ;-)

sen på söndagen vart det lugnt.. man va ju trötter... ska ladda in bilder sen en annan dag för idag e datan inte på min sida.. bara hakar sig!

men ville skriva ett litet inlägg :)

jobbat kvällen här idag och nu ska jag snart sova börjar ju 7 imon bitti..
så natti natti kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0