ensam hemma..

idag e det gubben som e ute och svirar och jag e ensam hemma.. men jag tror att gubben min har jätte kul =) han skulle på en wiskeyprovning och det e ju hans grej =) sen ut och äta och kanske krogen...
undra hur han mår i imon ... Mohahaha.. ;-P

sitter här och har laddat in bilder från mobilen.. ganska kul och det va ju ett tag sen man gjorde det så tänkte dela med mig av några av bilderna =)
min fina badkille =)
sitter på bussen med bälte och allt, det vill han jämt ha.. han e redi =)
min cooling
jag som rödhårig =)
på väg till jobbet kl e typ 7 på morgonen visst kan man se fräsch ut smink gör underverk haha
coola tjer på HC Sandra Tess och ja :)
Sago stund.. Oliwer älskar att läsa böcker nu och så BILAR (lik sin far) hehe
love... men ulrik fjantar sig haha
min alldeles egen grävarpojk :)
vi igår på väg till marknaden..
sminkade mig riktigt snyggt om jag får säga det själv =)
eller vad tycker ni?

dagens bild när vi va ute och gick =)
'
ha det bäst kramkram =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du och din smink:). Jag har helt slutat använda smink, vet snart inte vad ögonskugga är för nåt;).

2009-09-26 @ 23:46:43
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda A

HEJHEJ :-) Längesedan!!det e så härligt att kunna följa ditt "liv" nu när vi inte ses oftare!Tappat mobbenr ditt :-( KRAMMMMMMMMMMMMMMMM

2009-09-27 @ 19:17:02
Postat av: Jessica

=) Allt e bra, ja det blir nog snyggt med svart kök! Ikväll har Johny målat flickornas barnstolar i svart. Det var faktiskt Agnes som bestämde att de skulle vara svarta. Hihi. Resten av köksmöblerna blir vitt tror vi. hehe. Agnes har klippts flera gånger, annars skulle hon ha mycket längre hår än så :) Hur jobbar du nuförtiden?

2009-09-27 @ 19:30:28
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0