Oliwer blev 2 år igår...

skulle ha bloggat igår kväll men det gick inte, bloggen ville inte samarbeta för 5 öre...'

men ja min lille kille blev 2 år igår och jag kan inte fatta hur mkt man kan älska nån så =)
han e mitt allt jag skulle göra allt för han =)

ja iallafall så började vi dagen med att jag sjöng för han när han låg i sängen och han log brett mot mig :D
sen satte vi oss i soffan och han fick lite paket =)

så här glad blir man av paket =)
han fick munspel,trakor med släp, lasbil m släp , bärgningslasbil med 2 bilar och en lite bil, Hummer, jeep, bok, block och kritor och kläder denna dagen =) men vi har kalas på fredag så då blir det mer =)
visst e han söt :D

ja sen i söndags så va vi i skogen och grilla, det va mysigt!!
barna elden ligger de i skottkärran haha
skogen va sååå fin!!
höstfärger, visst e det fint.. och inte fixat nåt med bilden den blev så fin när jag tog bilden =)

sen på lördagen dan innan va vi på bröllop.. Ulriks storebror gifte sig =)
lite suddig men de stod ju inte still ;-) Oliwers farfar e han längst till höger
de va fina =) men mina pojkar va fina med =)ÄLSKAR ER!!!!

ja det blir allt för idag..
ha det bäst! kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Grattis lillkillen ;)

Hoppas du har fått en mysig helg med många presenter ;)

Du har fått många saker med hjul på :)

Snart kommer vi till Borås, så får vi komma med ännu en paket till dig. Krampuss från oss, hälsa mamma o pappa

2009-10-25 @ 12:05:25
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis i efterskott till lillkillen:).

2009-10-30 @ 11:43:15
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0