Fredagkväll...

och här sitter jag med en is kall marinella och bara njuter... kan det bli bättre?? :)

Oliwer har börjat må bättre nu men nu e det jag som springer och snuter och nyser hela tiden hihi...
 men så länge det e jag så spelar det ingen roll ;-)

men f'n vad livet e gött ibland, visst man vill alltid ha mer pengar mer kläder och ja... bla bla bla...
men om man tänker efter lite så har man ju det riktigt bra.. har en kille som älskar mig, en underbar son och en ur söt hund =)

en underbar familj, har bra kontakt med min mamma och pappa och min bror+familj =) det e jag väldigt glad för,
 för vad e man utan sin familj? ensam!

jag måste oxå säga att jag har toppen vänner med =)
som kommer hem hit och besöker mig när jag e sj...
jag vet inte hur många ggr C har kommit hit och fått mig och skratta och le =)

och nåt som va  himla kul va när söta Marita va här, hon ringde så där spontant och fråga om hon fick komma, och det fick hon ju gärna.. käkade rostade mackor, (för mkt) men himla gott hihi
satt och tjöta hela kvällen när vi släckte lampan va kl 1 hihi...
vakna dan efter och va så glad att hon hade varit här... kände att det behövde man verkligen... =) så ett jätte stort TACK till M för att du kom =) blir ju inte så ofta nu men det behövs ju inte.. för vi vet ju var vi har varann ;-)

ja och de som jag inte nämnt nu men ni vet vilka ni e ... love!!

ja... det räcker nog för idag haha... kram på er alla i cyber världen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja klart du får vara ärlig, jag har ju inte vant mig alls vid färgen ännu. Får väll se hur länge jag står ut haha.



Allt bra med dig då?

2009-05-08 @ 21:30:54
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Marita

tack gumsan, tyckte oxå d va myspys =)

2009-05-08 @ 23:24:17
Postat av: LoEm

Vad tycker du om Tubtoppar ?

2009-05-10 @ 00:36:35
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/hm.html
Postat av: ellen

baaaaabe, hur mår du? hur mår pajken? hahaha. jag är inte direkt neger, men lite färg har jag allt lyckats skrapa ihop! kom på min sexkväll, btw! på facebook får du veta mer om det! vore skitkul. MF bjöd tydligen in sig själv ;S hahaha.

2009-05-10 @ 03:37:43
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: Linda

Har lagt ut hur Oliwer blir på alviska i min blogg nu.

2009-05-10 @ 10:53:16
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: catrine

tack för kommentaren =) kram

2009-05-10 @ 14:56:34
Postat av: Miss Boren

Love yo too :)

Visst e det härligt att ha familjen runt om sig, nära och när man behöver dom, så kommer man bara förbi. För mig e det inte lika lätt...

Hoppas allt e väl! Puss

2009-05-10 @ 20:15:50
URL: http://missboren.wordpress.com
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på

500 kr

Postat av: Linda

tack för i söndags:). Jag glömde säga att du ska hälsa gubben din från oss;). Pöss

2009-05-12 @ 17:01:49
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0