en vecka har gått..

ja nu har en vecka gått och den har varit bra =)
va ledig från tors tills idag.. inte alls dumt =)

på jobbet i veckan gick det jätte bra, jobbade mkt med Ellen och de e la kul ;-)
va i knalleland med de va jobbar med och så...

sen så va ju kristi himmelsfärds dagen, den va jätte bra... då kom ett par grannar och vi grillade och drack gott =) slutade att man blev ganska berusad så mådde inte så bra dagen efter haha....

på fredagen träffade jag Catrine och Saga.. vi gick på marknaden och de regna lite så.. men lite folk och de gillade vi hehe.. åkte sen hem till C och snacka lite och väntade på att vi skulle åka hem till min kompis Marie+ fam.
när vi kom dit så fikade vi och de va super gott hehe....
och mkt skratt hahaha... herregud va vi skratta... tur att hennes gubbe inte satt med oss... hihi...
sen åkte jag och c+våra barn hem till mig och då grillade vi och bara mös.. kolla på film och så =)

sen på lördagen träffade jag min mor, vi gick på marknaden ,ja igen :D
och de va fint väder och mkt folk så lite jobbigt när de e så mö folk, men hade trevligt med min mamma och hon bjöd på lunch, tack!!
sen på lördaskväll kom Sofie och Eric, vi grillade igen (!) hihi.. mkt grillat, men de e ju såååå gött!!!
det va trevligt. men de åkte ganska tidigt så jag och U hade myskväll, hyrde film och gosade...

sen igår så va jag ute och gick med Sandra och hennes hund fidell, det va såå skönt. bara vi och hundarna och super fint väder =)
sen när vi promenerat klart kom C hit igen =) och då åkte vi till garaget och grillade korv och bara snacka men sen va vi så trötta så vi åkte hem och fastnade i soffan och sen åkte C och då satt jag och U fast i soffan, va så slö igår hehe.. men va en riktigt bra helg =)

japp... allt för idag.. men ha det så bra mina vänner !! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0