Ulriks svar....

Postat av: Linda

du är utmanad!! kolla min blogg för info!!

slänger in en liten fråga då... hmmm...

Vad föll du för hos Åsa???

Svar:Hennes vackra ögon och leende

 

Postat av: Smultron

Kan du flytande teckenspråk? Eller föredrar du Åsa ska prata istället?

Svar:nej det kan jag inte kan ytterst få tecken

 

Postat av: sofie
1.vill du gifta dig någon gång med åsa?
2. vad har du för mål och drömmar i framtiden?

Svar:det skulle jag nog vilja när hon blivit lite mer huslig av sig. jag har inte så många drömmar om framtiden just nu.


Postat av: Miss Borén

Tjena Ulrik, varför kallar du mig för snuskfia?
Hahaha, Ulrik, förstår du mig när vi kommucierar med varann?
Jag skulle vilja fråga vad föll du för Åsa, men jag nu såg jag att det är någon annan som hann före mig.. Därför frågar jag dig istället: Vad är det bästa och dåliga sida hos Åsa/dig/Oliwer? :-D Kramar till er alla 3 från oss i DK!

Svar:Det är för att du bara tänker på det. Blinnk.......Ja jag förstår dig när du pratar med mig.

Det  bästa med mig Åsa Oliwer är att vi har ett stort hjärta o vill att alla ska ha det så bra som möjligt är

Det sämsta med oss i våran familj är att vi alla har ett himmskans humör

 

Postat av: Linda

Hej. Kom hit bara;). Åh..har ni också frågor. Finns redan bra frågor...tycker du det är svårt att lära sig teckenspråk? Vad jobbar du med? Vill du ha fler barn? Kramar

Svar:jag har för stela fingrar tycker jag så det blir svårt om jag ska lära mig teckenspråk

svar: ställningsbyggare

svar: Det vet jag inte än

 

Åsa skriver en liten notis med.. och det e klart att vi ha ha ett barn till.. Jag bestämmer hehe ;-)

tack för att ni har frågat.. =) ha det bra kramkram


Postat av: catrine

När blir man bjuden till bröllop då?
kramiz

Svar:Det vet jag inte än iafall


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på bloglovin. Ska bli spännande att följa och se vad hur hittar på framöver.

Ha en strålande dag så länge!

2009-03-16 @ 15:05:48
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0