frisk...

ja i fredags va Oliwer äntligen feberfri =) så skönt!!!

så nu har jag en pigg och gla kille.. som e överallt och härjar =)

I fredagskväll åkte jag Oliwer och Ville hem till min bror+fam. tittade på så ska det låta och let`s dance =) och sen drack vi lite med.. och oj... jag kan inte dricka längre, blev så bakis hehe... men kul hade vi och så sotade jag och Therese våra ögon, jag på henne och hon på min.. kan säga att det blev ganska bra på T när jag gjorde det andra gången hehe.. men inte så himla bra på mig hehe... såg jätte rolig ut.. som en tvättbjörn.. men gud så kul vi hade =)

tack för att vi fick komma =)

sen kom U hem =D kom och hämtade oss alla hos brorsan och Oliwer och Ville blev såååå galda när de såg vem som va hemma =) så på lördagen hade vi det mysigt for hem till ett par vänner och åt kvällsmat.. =)
sen hade jag och U lite myspys med tända ljus och kolla på tv =)

sen idag har vi varit och hälsat på O farmor.. fika lite och sen har jag lagat mat, kassler gratäng, hoppas det smakar gott, den tilllagas nu... =)

hoppas ni har haft en bra helg??!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: catrine

låter mysigt

2009-03-29 @ 18:47:13
Postat av: Anonym

gott me kassler. de var längesen ja gjorde... måste handla de idag på affärn! yummie!

hur e de me dig? Miss u baby

2009-03-31 @ 12:11:04
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar att ha dig på msn gumman!

2009-03-31 @ 12:29:38
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack så mycket :D Luggen var nästan det enda jag ändrade på, klippte bara topparna också.

2009-04-01 @ 19:17:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0