......

hörde från en vän att Abir El-Yassir e död....
hon va en av mina bästa vänner jag hade i örebro... vi va vänner ett tag men sen tog vänskapen slut...
men hon har ändå alltid funnit i mina tankar... =) hon e en sån glad och härlig person, hon lärde mig så mkt =)

att man ska klä sig fint, sminka sig, hon lärde hur man sminka sig, jag va kass på det innan Abir kom in i mitt liv... hehe...
hon sa att man kan aldrig ha för mkt maskara, och det e så himla sant =)

att man ska inte ha citron på kroppen där man precis har vaxat sig... hihi...

vilka fester vi har haft, fick bo hos henne och Manfred ett tag tills jag skulle få min lgh... oj vad kul vi hade... "somnade" en gång i utanför deras ytterdörr.. hihi... manfred bar in mig.....

hon va jätte duktig på att göra fina frisyrer.. och noppa mina ögonbryn.. ajajaja vad det gjorde ont.. hehe.. men vacker blev jag..

önskar jag hade skanner så jag kunde  sätta in en bild på henne.. har många bilder på din tjejen, så otroligt vacker hon är!

VILA I FRID ABIR!!

Manfred och era barn mina tankar e hos er! kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte tråkigt!! Minns henne ganska väl. Tänker också på manfred och barnen.

2009-03-17 @ 20:40:41
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst jättetragiskt att hon gick bort så tidigt!

men hon fick ju cancer i slutskedet och jag antar den släckte ljusert lite för tidigt.



visste inte du kände henne så väl men ja har tagit det du skrivit och formulerat det lite i samma anda och lagt in i hennes minnesbok, skriv gärna om dui vill i min blogg /maila typ så skriver jag in i words jag har och skickar sen till en kompis som ger den sen till familjen!



miss u baby

2009-03-18 @ 00:13:40
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: kattis

så hemskt , fick just höra att hon gått bort av en gammal klasskompis, vi gick i skolan tillsammans i gävle, vars finns den där minnesboken, ja vill gärna skriva där några ord

2009-03-28 @ 11:10:24
URL: http://familjensunderverk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0