varmt =)

nu e sommaren här.. sååå skönt =)
lite mindre tråkigt e ju att man jobbat hela helgen, men igår hann jag med en del.. slutade kl 13 på jobbet så hem och fixa sig och sen hem till min pappa, för min lillebror fyllde år, grillade och käka tårta så gott hihi...

sen åkte vi hem för Oliwer måste ju sova.. så han lade sig vil halv 8 och sen kom grannarna Martin och Ann och Catrine m Saga och så Henke...
vi grilla grillspett med sallad.. så gott och mysigt, men det hade varit trevligare om fyllegubbarna på gården inte hade varit med.. men vi "suddar" bort dom så... då hade vi toppen :D

blev lite sent, kom i säng vid 3 tiden på natten och skulle börja kl 11... men det gick... =)

ja.. nu e man trött så ska nog gå och lägga mig, uppdaterar mer en annan dag ;-)

ha det bäst och njut för nu e solen här och sem om 4 dagar JIPPI!!!!!!!!

kramkram

Kommentarer
Postat av: catrine

visst var det trevligt!!!

2009-07-02 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0