Helg..

ja då har det varit helg igen...
den va skit kul =)

på fredagen när  jag kom hem kl 21 på kvällen satt en massa grannar på gården och hade lite fest =) jag va inte sen med att hämta mig ett glas vin och va med.. så mysigt!
sen blev det lite kallt så gick in hos Sandra och Jan.. mysigt!

sen vart det sängen och då va kl halv 2 på natta, snacka om att man va trött.. hehe... men vakna pigg och glad =)

så lördagen började bra, va ute på gården och sola och njöt av det fina vädret.... sen kom C och njöt ihop med mig hehe... sen kom min pappa och hämta Oliwer, för Oliwer skulle vara där på natten för jag och Ulrik skulle ut, han på ragga fest och jag på fest i stan... festa med Catrine och min granne Sandra... vi hade skit kul och de blev en hel del dricka och glada miner =)
jag och Sandra
vi alla 3

på dan så badade Saga och Oliwer i poolen, glömde säga det.. så söta va dom =)
godingar   
min sötnos

ja och i söndags va ju morsdag =) fick en cholkad ask och en lott =) jag vann 50 kr =) hehe jag vinner aldrig annars...
pappa kom och hämta mig och U så körde han in oss till min mamma... köpte blommer och fick fika =) gott!!!
sen gick vi hem till U mamma och fick mer tårta.. gött gött haha,,... sen åkte U och hämta bilden för den fanns i stan och då åkte vi hem...
strax efter det kom C och saga och vi käka pizza =D
sen senare på kvällen så grillade vi och bara njöt! åhhh jag älskar sol =)
e ledig imon med sen blir det lite jobb igen och sen ledig en hel helg till hehe... LOVE IT!!!

hoppas ni har haft en lika bra helg som mig! kramkram
från mig....

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu firar du morsdag! Ofattbart! Hoppas min tur snart:).

2009-06-02 @ 15:26:28
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0