Utmanad...

Fick denna utmaningen av Linda så nu ska jag försöka svara på dessa frågor.

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 14.33
2. Namn? Åsa
3. Vart bor du? Dalsjöfors
4. Hur många barn vill du ha? 2
5. Vill du gifta dig? Ja det vore kul =)
6. Har du ätit sushi? Nej och det ska jag inte göra heller... usch...
7. Favoritglass? Tiptop
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?  2
9. Humör? Glad och trött hehe

Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej men påkörd haha...
2. Har du en hund? Ja, underbara Ville
3. Sover du helst själv eller med någon? Helst brevid Ulrik
4. Tror du på spöken? Japp

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ibland, men nu för det mesta e jag nöjd =)
2. Skulle du vilja väga mer? Haha.. näää men mindre
3. Skulle du vilja ha sex nu? Varför inte??? ;-)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nää ska ju på kalas snart...
KAN.
1. Kan du röra på öronen? Bara om jag rör på en massa annat i ansiktet...
2. Kan du slicka dig på näsan? Japp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Japp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Självklart
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Hmm, kanske om jag e själv men inte om nån e i närheten..
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jaha då...
7. Kan dina vänner lita på dig? Absolut.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Det har jag redan
9. Kan du suga? damsuga? EHHH???
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag e i en affär jag inte gillar ;-)

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, vem har inte det?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja 1 storebror pcj 3 halvsmåsyskon, men de känns som mina riktiga.
4. Har du någonsin haft sex med någon? Tror det ;-P
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det tror jag säkert
6. Har du varit full den här månaden? Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Hehe....
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Typ varje dag, Ulrik e 8 år äldre än mig =)
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japp
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?  Ja jag har ju det nu =)
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nee
13.Har du haft sex med mer än tre personer? No way
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej!

Jag skickar denna utmaning vidare till;
Alla som läser min blogg =)
 men ni får kopiera den på Lindas sida.. går inte här...
 har högerklicks blockerat min blogg...
ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: ellen

haha. helen har berättat om polis-incidenten.. ^^



är du frisk än elleeer? tror du att du jobbar på tis?

2009-01-18 @ 16:18:24
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo man kan kopiera texterna här om man går in för att kommentera, eller så markerar man texten oxh trycker på Ctrl + C :) Hoppas allt är bra med er. Här är det sådär fortfarande. Tjejen är fortfarande dålig och vi kom hem sent igår från sjukhuset igår. Kram

2009-01-19 @ 11:05:35
Postat av: ellen

haha. jaaa. it's you and me, babe! tänkte höra om jag kanske kunde få smyga in en timme senare om jag släpper dig en timme tidigare sen på kvällen kaaaanske? (A) jag ska kanske gå och kolla på en rättegång klockan 15 :S tror den tar en timme.

2009-01-19 @ 11:30:45
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: Pea

Heeej, kul att du hamnade på min blogg...=)

Ja tack så mycket, du.. det är jobbig och nu hoppas jag bara på det positiv för Benjamin...

Kram kram på dig!... P.s hoppas allt är bra med dig!!=)

2009-01-20 @ 10:28:31
URL: http://artan.blogg.se/
Postat av: ellen

thank you, sugar! ses senare! ^^

2009-01-20 @ 10:40:26
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0