års resume 2008-2009 =)

Tänkte göra en års resume... men kommer nog inte gå så bra... men ska göra mitt bästa :D

Januari
pappa fyllde år...
Oliwer blev 3 mån kunde hålla leksaker själv =)

Februari
Lilla Agnes blev ett år.
Jessie fyllde år
va exakt ett år sen man upptäckte att Oliwer låg i magen =)
Gubben fyllde år =)
 Oliwer 4 mån.. kunde flytta leksakern mellan händerna och pussas ;-)
Sofie gifte sig...

Mars
tjej fest :D
flyttade från Borås till Dalsjöfors =)
Catrine fyllde år..
Oliwer 5 mån, blev sjuk för första gången, förkyld

April
Tid hos tandläkaren som gjorde mig Pank...
Ullen fyllde år
Lilla Felicia 1 år.
grillfest på gården
toarpakampen va... usch vilken fylla hehe
Oliwer 6 mån, fick sin första tjej puss av Agnes =) så sött hihi

Maj
Marknad
 10 maj va en stor dag.. vi förlovade oss =)
Oliwer 7 mån, pratar hela tiden mama och papa =) och kryper bakåt hehe

Juni
mina småsyskon fyller år..
Midsommar i Bondarp.
åkte till Norrland,Tännäs. =)
mamma fyllde år.
Oliwer 8 mån, snurra runt och hoppa fram på rumpan =) (kryper)

Juli
Tindra & Therese fyllde år..
Karin fyllde år
jobbade 2 dagar.. kul =)
va på IKEA :D
Möhippa för Jessie på Liseberg =)
Helen fyllde år
Oliwer 9 mån,kom tänder och började resa sig själv mot saker

Augusti
Jag fyllde år =)
va på High chaparall,Jeepträff skit kul!
klippte av mig håret.
Köpte hund,Ville =)
jessica och johny gifte sig =)
Oliwer 10 mån, klippte honom för första gången, och ramlade och slog sig riktigt illa ,spruta blod från läppen =(

September
Sandra B fyllde år..
sen e det ganska blankt hehe
Oliwer 11 mån,gick utmed möbler, åt själv för första gången

Oktober
William fyllde år
Oliwer fyllde ett år helt underbart år med han =)

November
varit ihop med gubben min i 2 år =)
Helen fyllde 25 år Party =)
mamma ledigheten e slut, börja jobba!
Oliwer 13 mån,går med vagn och pratar och tecknar =)

December
Tony fyllde år
blev kontakt person
Marie fyllde 25 och party =)
julafton,helt underbar =)
Lille lucas 3 år =)
nyår i Bondarp, fantastisk kul!! =)
Oliwer 14 mån, träffa tomten och va inte alls rädd =)

jag har haft ett toppen år.. visst haft det tungt ibland med bråk och annat, men det positiva väger mer än det negativa =)
jag älskar alla mina vänner, ni vet vilka ni e =) puss på er

ha ett toppen 2009 alla ni som läser!! kramkram


Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Jeg elsker dig :) Dejligt at læse lidt hvordan din år har været :-)

Masser knus herfra :)

2009-01-02 @ 21:56:09
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej snäckan...

kan du inte berätta lite mer om Oliver e ju nyfiken... Lägg ut lite bilder...

Du svarade inte på alla mina frågor ;) Var de kanske för inpå??



Har en fråga till förresten...

Skulle du kunna tänka dej att adoptera ett barn från ett annat land?

2009-01-04 @ 11:49:11
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0