usch e sjuk..

inte kul!!! näsan rinner som en vatten kran och samtidigt e den super tät...
sen har man hosta som svider i hela bröstkorgen och ont i huvudet.. tror det va allt ;-)

så har inte jobbat så mkt denna veckan och ska vara hemma hela veckan..

Oliwer mår ok.. kunde vara bättre men inte lika illa som mig, tack och lov!

Min mamma har stickat en dress till Oliwer som han kan ha på dagis när han sover ute i vagnen =) eller är ute i vår.. den e så fin.. BILD:väldigt svårt och ta kort hii, så fick bli så här =) men visst va det fint?

sen va vi på wedins för de hade utförsäljning hittade ett par svarta läder boots till mig och två par gummistövlar till Oliwer för 280 kr för allt e det inte toppen men tanke på att bara bootsen kostade 899 kr från början!!! hehe


sista dagen det va så mkt snö va vi ute hela familjen och gick i skogen med pulka, det va så mysigt =)
               

har även gjort i ordnings Oliwers växa säng =), köpte den på loppis när jag va hos min kompis Jessica, den va tråkigt träfärgad, så tuffa till den lite genom att spaya den svart =)
Oliwer älskar den =)

sen har jag även köpt nya blommor till vardagsrummet, blev riktigt bra =)

sen har Oliwer fått dille på Villes hundbur som Ville får vara i när vi inte e hemma..
se själva hur kul man kan ha i en bur hihi:


ja ni får ha det så bra allihopa och hoppas ni e friskare än mig! kramkram


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för dina värmande ord, just nu känner jag inte alls för att blogga. Men jag uppskattar verkligen att du gillar min blogg och vill att jag ska fortsätta blogga. Jag kommer inte sluta blogga men just nu känns det bara tungt.



Personen som skrev den där kommentaren vet jag vem det är och hon har barn + att vi varit kompisar.



Krya på dig, vännen.



Kram

2009-01-15 @ 09:16:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: ellen

krya på dig föfan! ^^

2009-01-15 @ 16:33:14
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det hade varit trevlig med en fika=)

2009-01-17 @ 13:25:46
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har fått en utmaning i min blogg.

2009-01-18 @ 10:05:47
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0