helgen snart slut..

och har jobbat hela helgen och ska snart jobba igen =(
så tråkigt!!

men så e det om man vill ha pengar!!! och det vill vi hehe...

Oliwer har börjat på dagis nu och det går jätte bra =) han e så redi!!!

dagis personalen e jätte bra och jag gillar dom mkt.. de använder även teckenspråk där =) blev så glad när jag upptäckte det =) de tecknar när de sjunger  typ djuren och nu e det mat osv... det e ju inte massa tecken där men lite och de tycker jag e jätte kul =) vill ju att min lille kille ska lära sig sånt!!

han har äntligen börjat och gå =) går flera steg och så.. men kryper mest än men HAN GÅR!!!! =D

ja hinner inte skriva mer nu men hör av mig ;-)

ha det bäst alla ni där ute! kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Wow, använder dagis personalen tsp? Va kul, och det e ju bra för Oliwer :-)

Kommer jag på besök så ska jag och Oliwer springa ihop :-D Hihihi, hoppas allt e väl!

Saknar er!

2009-01-25 @ 22:03:47
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0