hejsan!!

såg här att jag hade missat en fråga som Jenny undrade, sen lade hon till en till ;-) så sorry! men de kommer här: =)

fråga: skulle du vilja ändra nåt på dig själv?
svar: ja det vill jag hehe.. skulle vilja att jag va smalare, så ska sträva för detta nu =) vill ha plattare mage och smalare lår och mindre rumpa =) men annars tror jag nog att jag e rätt så okej =)

fråga: skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn från nåt annat land?
Svar: ja det skulle jag kunna göra, hade det inte kostat så mkt och varit så dyrt hade jag nog gjort det. =)

ja helgen har varit underbar =)
bara tagit det lugnt och varit i garaget och grejat lite och börjat fixa med oliwer säng... den kommer bli skit fin =)

i söndags så va jag och Ulrik på bio så min pappa+familj va barnvakt och de gick jätte bra, de ville inte lämna tillbaka han hihi.. och Oliwer njöt av fulla drag av all uppmärksamhet som han fick hehe..

jag och Ulrik va först ute och åt och sen såg vi Australia, världens bästa film.. den va så gripande och såååååå bra, ni måste bara se den =) rekomenderar den varmt!!

lovar att sätta in lite bilder på Oliwer snart.. men tyvärr så lyckas akjg inte ladda upp mina bilder på datan.. men snart så =)

ha det bäst!! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0