en liten snabb uppdatering...

först vill jag säga tack till sara som tog sig tid att komma en liten stund till mig =)
blev så glad när jag fick träffa henne och lucas..
förstår att det e inte lätt när hela familjen vill träffa henne.. gud va det va kul och träffa dig =)
puss på dig !!

sen är lille Oliwer sjuk igen.. så synd om han.. verkar som han råkat ut för magsjuka igen, e uttorkad och inte alls bra =(
tycker så synd om min lille kille...
han va vaken hela natten i natt kräktes och bajsade om vartannat.. så e lite trött nu!!!

det blir nog allt för denna gången... ha det bäst! kramkram

Kommentarer
Postat av: tessie

Inte igen?! Naw, hoppas han kryar på sig snabbt nu! :) De va skoj att få träffa dig en liten snabbis igår :)

2009-02-08 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0