VAB

Nu e man hemma för vård av barn...
Oliwer har fått vattenkoppor.. lite mer denna gången han har haft en gång innan.. men då vart det bara 2 och då e det inte säkert att man blir helt immun mot det.. så men nu har han =)

jag tycker det e jätte bra att han får det så tidigt, för då har de inte lika ont av det.. han e pigg och glad och det kliar bara lite...
så det e  ju skönt för han =)

har fått städat lite här nu med så det e fint här hemma.. skönt =)

har tyvärr inte så mkt mer att skriva... händer inte så mkt när man e hemma hela tiden...

men ni får ha det bra och sen ska jag ta kort på min lilla salami kille så ni får se hur han ser ut...

ja ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Vattenkoppor.. stackare...!

Plågsamt period.. Lucas har haft det, mitt på julen och Lucas födelsedag.. Han blev inte så glad..

Men skönt över när man är så liten, ínte när man kommit in i tonåren.. ;) Puss, krama oliwer vi ses snart!!

2009-12-02 @ 21:35:18
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0