julen e slut nu...

men det har varit så bra så.. hoppas den har varit det för er med!!

på julaftonen så åkte min mamma och jag och Ulrik och Oliwer och Ville hem till Ulriks mamma och åt julbord och dela ut julklappar.. =) mysigt!
sen åkte vi till kykogården och tände ljus =)

sen for vi hem till min mamma och så kom brorsan + familj och vi drack glögg och julemust och och åt godis =)

sen åkte jag Ulrik och Oliwer och Ville hem till oss och hade myspys.. och det av kul!! fick fina presenter...
presentkort,glögg, choklad, en liten dammsugare :D av ulrik...

oliwer fick kläder, morgonrock, leksaker bilar traktorer lego m.m.

hemma hos farmor, börjar med att läsa traktortidning =)
Henke (Ulriks lillebror) Ulriks mamma Ulla-Gerd
me and mami
hemma hos mormor kärlek =)
lilla prinssesan =) tandalösa prinsen =)
juldan.. hos Brorsan +familj och Pappa +familj.. mys i soffan efter maten =)

orkar inte ladda upp mer bilder men de flesta finns på facebook =)

ha det bäst kram kram


Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Verkar som att ni har haft en mysig jul, och ni har ju inte blivit smittade (ännu?)

Hoppas ni fick fina klappar och god mat :)

Här hade vi mysigt, trots sjukan... :(

Puss, kanske ses innan vi åker om vi nu blir friska.

2009-12-27 @ 13:01:26
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0