.......

ja Catrine nu får jag allt uppdatera hihi... e dålig på detta ;-)

det e ju så fint väder så vill man ju inte sitta vid datan och så har jag nog lite bloggtorka... så tråkig jag vet hihi...

men ja... det har inte hänt så himla mkt... vi har grillat en massa och njutit av det fina vädret =)

i onsdags träffade jag Helen och "tvingde" hit henne en liten stund, va kul och se henne =)
fick hjälpa henne och tvätta bilen först och sen gick vi och hämta Oliwer på dagis.. =) han blir så glad när man kommer =)...

sen har jag väl umgås med mina grannar.. hehe och min mamma såklart ;-)

sen i fredags kom Catrine hit och hade ju självklart med lilla Saga =)
vi grillade gott och käka godis, kan det bli bättre ;-)

sen på lördagen va jag och hälsa på pappa m. familj =) så skönt väder, brände mig lite, U sa att jag såg ut som en söt liten skär gris haha så röd va jag hihi.......

sen igår va jag bara hemma och va ute på gården lite och slöade...

idag har jag tagit VAB för Oliwer e inte riktigt bra... har varit gnällig och trött hela helgen och bajsar jätte löst stackarn... så får vara hemma och ta det lugnt.. tänkte jag skulle försöka städa lite här nu... har ju precis betalat räkningar och det va inte kul =( fattig nu...

men men.... så e det ibland...

ja ha det gött =) kramkram från oss...
                                                                 ps. bilden e från när det va lite kallare ute =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0