oj...

oj.. min kille e snart ett år.. vart har tiden tagit vägen?? han fyller ju år den 22 okt!

det känns som det va igår han kom till världen och de la han på mitt bröst =)
det har varit ett toppen år.. att det e så fantastiskt att vara mamma anade jag aldrig!

han e så himla go och fin!
måste skryta lite och säga att bättre barn kan man inte ha..
han charmar alla, kramig och pussig, äter bra,.. utvecklas nåt så otroligt!

Jag älskar dig min underbara son!

från detta lilla underverk till denna goding hihi...

du va så liten när du kom till denna världen endast 3110 g och 49 cm...
idag är du 10.2 kg och 77 cm

under detta underbara år har du gjort så mkt...

  • vände mig första gången när jag endast va en månad gammal..
  • leendet kom när han va 3 v =)
  • jollret kom samma vecka.
  • 3 mån så kunde han hålla leksaker och förstod pussas.
  • 5 mån va han sjuk för första gången...
  • dan innan 5 månads dagen satt han själv utan stöd.
  • första tjej pussen när han va 6 mån, från agnes =) så sött det va hihi
  • 6½ mån började han säga mamma och pappa.. fast det va ju mer ma ma ma ma pa pa pa pa =)
  • 7½ mån kröp han baklängres och riktigt när han va 8 mån
  • 9 mån kom första tänderna
  • 10 mån reser sig och går ut med möbler
och nu går han med gå vagn och ja utvecklas hela tiden...
ja det va lite historik om min lille plutt.. men hade kunnat skriva så mkt mer.. hehe men då hade ni lessnat för längesen ;-) men ja, Oliwer e Bäst!! =D

ja de va andra blogg uppdateringen =) ha det bäst kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0