Nytt liv?

tänkte jag skulle börja ett nytt, nyttigt liv =)
får väl se hur detta ska gå.. men ska undvika kolhydrater så mkt som möjligt och äta NYTTIGT!!
hehe.. ja.....får väl återkomma om hur det går med detta...

helgen har varit bra =) Ulrik har varit ute och åkte mkt fyrhjuling med min bror.. de kommer så himla bra överrens =)

Oliwer och Ville går det bra med oxå förutom att Oliwer har ont i magen =( bajsar löst och kvider när han bajsar.. stackarn.. om de inte blir bättre får jag ringa bvc...

Ville börjar bli en liten buse =) så go och charmig! Ville e ju min första hund.. har alltid velat ha en men inte fått för min bror e allergisk, men nu så har jag ÄNTLIGEN min hund =) och det går faktiskt ganska bra om inte min bror pussar och så på hunden, men det har han ju lite svårt att låta bli. =) hihi....

va och hälsade på Oliwers gammel farmor och farbror+familj i helgen med, glömde tala om detta....och det va mkt trevligt! =)

mina små pojkar!

ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: karin g

vilken fiffig idé! ville i korgen ;) han är SÅ söt!

2008-09-16 @ 23:27:17
Postat av: natty

önskar dig lycka till m maten. det har jag också börjat med :) hehe

2008-09-17 @ 10:15:47
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: natty

joo allt e bra m tjejen :) m er ?

2008-09-17 @ 13:51:51
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Tittade in. Hur gammal e din Oliwer?? Min Oliwer e 10 veckor=)

2008-09-18 @ 00:56:34
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejhej ;.) söt e ville :-) Ville bara säga att jag saknar dig o tack för att du finns KRAMMMPUSS hoppas vi ses snart!

2008-09-22 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0