min namnsdag idag :D

det är Åsa dagen idag =) tack alla ni som ringt och messat mig =)
min älskling gjorde frukost till mig och så fick jag en lott =)
lite suddig bild. men det e hjärtan och så står det på lotten tycker om dig hihi gulligt!

idag har vi varit hemma hos Tess och barna och fika och tjötat lite.. va trevligt =)
sen har vi bara tagit det lugnt ....

men måste bara säga det att Ville älskar verkligen Ulrik =) för när han inte e hemma saknar han Ulrik och ligger på hans kläder =) så gulligt!!
men det tråkiga e att Ulrik måste upp till Örebro och jobba nu ett par veckor... =( men det kommer nog gå bra ändå =)

Gårdagens Oliwer så cool hehe...
mammas kille =)
och sen måste jag ju visa en bild på gårdens nya bebis Elwin så söt hihi snart 3 v.

ja nu får ni ha det så bra =) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0