2008-09-23

usch vad dålig jag e på att blogg nu hehe.. men men nu e jag igång iallafall =)

ja vad har hänt sen sist?

i lördags var jag i Knalleland, ett köpcenter till er som inte visste det =)
med min mamma och oliwer =) gick och skulle köpa kläder till Elwin, gårdens nya bebis hihi...  hittade jätte fina kläder ett par svarta byxor och en grå body som det stod KIZZ på hehe.. så cool!
hans mamma blev glad för kläderna =)

sen kollade vi runt lite mer i knalleland och så va det ett erbjudande att man fick bli klippt och färgad helt gratis.. man va som en provdocka för de skulle visa höstens nya tränder.. så det ställde jag upp på och det blev så här:
                                 
e nöjd nu.. men i början hade jag lite smått panik för att det va så kort,.. men nu känns det bra =)
vad tycker ni??

sen i söndags va jag på bio.. såg Wanted.. skit bra,.. rekomenderar den varmt!! den va så spännadne och häftig hehe!!

sen igår va jag hemma hos min kära vän Helen och hälsade på lite.. det va så skönt och komma bort lite från hemma miljön.. hon bjöd på go sallad och vi gick en lite promenix =) tack för dan lilla gumman =)

sen idag har jag hjälpt mamma att plantera på kyrkogården, ska ju vara lite ljung nu =) blev jätte fint.. sen har vi klippt(rakat) oliwer.. blev jätte coolt.. rakad på sidorna.. blev riktig cooling.. tyvärr har jag inte nån bra bild.. för han satt inte still.. men ska försöka ordna det imon! =)

måste berätta en liten kul grej.. när vi sa till min mamma att vi skulle skaffa hund så sa hon nej fy.. varför det?? och sa att jag tänker då inte gulla med den och så... men oj då,.... mamma gillar nog Ville mer än vad hon vill tala om.. jag har till och med bild bevis hihi:titta hon håller han i knät =)

ja allt för idag och ha det bra =) kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Riktigt fin i håret gumman.... Du är läcker ;) hihi... Är avundsjuk på dej att du vågade.... Jag hade aldrig vågat... Förr vågade jag... nu vetefan!!

Ha det gött gums...

2008-09-23 @ 21:16:03
URL: http://jooollyn.bilddagboken.se
Postat av: sandra

du blev ju jätte snygg i håret!!!!!

2008-09-23 @ 21:49:38
Postat av: Ulle

Åhh, tuff hår!!! Kram

2008-09-23 @ 23:01:37
URL: http://ulle74.blogg.se/
Postat av: Linda

WOOWWWW!! Vad bra att du vågat för du e jättefin i håret! Härligt! kram

2008-09-24 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0