2008-09-09

mår bättre nu.. tack för ert stöd! =)

jag kommer att granska alla kommentarer innan jag sätter ut dom för jag vill aldrig mer bli så utlämmnad och kränkt på internet!!

om ni har åsikter om vad jag skriver i min blogg går det alldeles utmärkt att skriva ett e-mail...

jag hade tänkt att tala om vad som hänt.. men tror inte det behövs... det som har gjorts mot mig vill jag inte tala om mer..
 
jag e en vuxen människa och kommer bete mig som de med..  jag e inte på dagis nivå längre!!

men jag mår bättre nu och jag kommer att blogga =)

ha det bra mina kära vänner! kramkram

Kommentarer
Postat av: Ceestar

Tusen tackar! :p

2008-09-11 @ 08:37:42
URL: http://ceestar.blogg.se/
Postat av: Smultron

Ja ang vänskap, man vet ju ibland aldrig vad som kan hända. Man kan vara så säker på vissa personer, sen en dag kan det bli så kaostrof, trist!:(

2008-09-12 @ 08:43:15
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0