2008-09-06

ja nu har jag inte bloggat på ett tag.. för jag har inte mått så bra..

men kan ju börja med bröllopet, det va jätte fin och jessica blev jätte fin.
så här fina va de bägge 2.
och så super söta agnes =)

min pojk va ju bara så läcker  =) hade slips och väst och fin byxa med lack skor, och tuppkam.
sen träffade vi sara och lucas och han va lika snygg han =)
sen fick man en bra bild på mig Helen och sara ihop =)så söta tjej kompisar jag har... =)

sen va vi ju  och hämta våran andra bebis på lördagen med =) visst e Ville söt =)
här hittar de varann =)
                                                                                         dan efter e det pusskalas
de älskar varann och de e så skönt att de kommer så bra överrens =) de delar leksaker och busar med varann hihi...


ja ni får ha det bäst, alla min vänner och bloggläsare! kramkram

Kommentarer
Postat av: Jenny Osberg

Jag tycker inte att du har gjort fel gumman. Man kan inte tvinga sina gäster att stanna,vill man gå så ska man få göra det! Hon skulle ju vara glad att ni kom över huvud taget. Men vissa saker förstår man aldrig, och då får man gå vidare med sitt eget. Jag är på din sida Gums.

Många kramar Jenny

2008-09-06 @ 11:31:03
URL: http://jooollyn.bilddagboken.se
Postat av: Helena

Har man lovat att vara Extra Värd så är man inte den som är Ointresserad.För min del gjorde det ingenting att du åkte utan att säga hejdå till vissa men du kunde ha pratat mera och varit intresserad,Nu hände det mycket saker innan för mej men jag trodde du skulle komma hem till mej innan, så vi diskuterade igenom allt. Totalt Ointresserad från din sida, vilken kompis. Nu är det gjort och jag läste på syrrans mobil och enligt den var det du som sa upp kontakten.

Vilken jävla fråga att ställa till en kompis,Just nu när dom gift sej och allt.Inte konstigt att jessica inte svarar på dina sms när du ställer en sån fråga, för hon blev ju besviken.

Jag tycker det är för jävligt att du hänger ut era problem här på bloggen. Skitdålig stil. om du är en riktig kompis så hade du inte gjort detta.

2008-09-07 @ 08:22:57
URL: http://hovslageri.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men Åsa!

Hur kan man lägga ut en nära vän och sig själv på bloggen? Jag har varit med om mycket i mitt liv men... jag vet att problem löser sig. Att diskuttera är det viktigaste redskap vi har att ta till. Jag tycker du ska ta bort inlägget och prata igenom det som hänt och gå vidare. Det är på mycket låg nivå att göra så här. Jag som tycker du varit en trevlig tjej låt mig fortsätta tycka detta.

Lotta

2008-09-07 @ 10:17:23
Postat av: Maria

Samtidigt hade hon inte skrivit nåns namn offentligt här då har hon inte precis gjort något fel tycker jag på ngt sätt. Hon har väl rätt att skriva hur hon mår och känner sig?

2008-09-07 @ 11:13:35
Postat av: Pernilla

ÅÅ lucas ser så stor nu, saknar honom snyft..

2008-09-15 @ 09:48:48
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0