söndag...

idag e det söndag och jag e så otroligt seg....
hade en kompis till oss hemma igår... och de blev nog nån grogg för mkt hehe...
men vi hade väldigt kul! =)

va på kalas hos min brorson igår =) han fyllde 6 år.. stora killen!
temat på hans kalas va pirat så hans mamma hade gjort döskalle tårta och en pirat ö av en sockerkaka... så fint =) tyvärr tog jag inte nån bild på detta.. men fint va det så ni får tro på mitt ord!
här e sötnosen.. halsbandet han har på sig fick han av mig och pojkarna (e en döskalle)

oliwer pussade sig sj i spegeln inne på Tindras rum så sött hihi...men han tyckte nog att pussen va hård hehe...

ja... orkar inte skriva mer nu men lovar att uppdatera oftare =) (ok sandra från skene hehe)
ha det så bra kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0