sitter här mitt i natten....

ja.. och e trött som fan men kan inte sova hehe... Ulrik sover borta i natt.. har börjat få svårare för att sova när han inte e hemma... men blir nog bättre , hoppas jag! för annars kommer jag få svårt och sova i veckan för Ulrik ska jobba i stockholm hela nästa vecka...

lite tråkigt och vara själv en hel vecka, men det e mysigt på nåt vis med, för man får sakna varann och när vi träffas igen så e känslorna så starka och man blir bara så himla glad att se varann =)

men en tråkig sak e ju att Ulrik missar sin sons första födelsedag =( men vi ska fira han lite imon... så jag får hitta på nåt sj med lillen på onsdag... men vad? tips?? =)

nåt speciellt får det bli iallafall =)

lovat bilder.. men har inte orkat eller hunnit ladda in bilder.. men ska =) LOVAR!!!!

nää kanske ska släpa  sig in i sängen nu.. för Ville går och kollar varför jag inte lägger mig hihi...

natti mina vänner!!

ps har tagit bort blockeringen på kommentarerna, hoppas att det inte blir nåt mer uthängande här av mig på MIN blogg =)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ja du, ngt du kan g;'ra e gbg besök ;) fjäsk fjäsk!



hehe nä men ... bjud in folk o ha nått barnkalas.. tårta..

2008-10-19 @ 01:42:04
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0