2008-10-15

ja, jag vet e dålig på att uppdatera hehe...

men det har varit mkt nu.. har hjälpt min mamma att flytta och ordna och ska hjälpa henne och städa lgh...

och så har jag varit lite dålig... har fått hörselgångsinflammation, och fy fan vad ONT det gör!!
kan inte ligga på sidan och inte på rygg man vill bara gråta av smärta.. och så kan man inte ha hörapparaten o örat så man hör inte nåt heller... men så e det ibland.. nu börjar jag bli lite bättre =) tack och lov!!!

måste ju berätta att jag va på en kombinerad inflyttning och födelsedagsfest på landet =)
så himla kul jag hade... trodde inte det.. för som sagt hade ju ont i örat så hade bara en hörapparat.. och då tänkte jag att jag kommer ju inte höra nåt..och vem orkar sitta och snacka med nån man inte känner och som inte hör???

för festen va hos Ulriks kompisar och det va bara en som jag kände sen innan hihi... men gud så kul jag hade... det va ju världens underbaraste vänner där... jag älskar dom allihopa... =) tack för en toppen kväll men många roliga stunder!!
 vi sov över hos en granne där och kan säga att morgonen efter mådde jag PYTON!!!
har nog aldrig varit så dålig dan efter... jag spydde och blev bara sämre och sämre..
 men framåt 2 tiden började jag bli lite bättre hehe...
 brorsan kom och hämtade oss kl 10 på morgonen så jag och ulrik låg halvdöda i soffan,
 tills det va dags och hämta våran kille =)

men det va värt allt! =)

nu va det allt för denna gången ska komma in sen med lite bilder =)
ha det bäst kramkram


Kommentarer
Postat av: natty

ja exakt. det kommer gå bra för jag har gett rova ersättningen så hon är vant vid det och kommer funka bra :) sköt om er med!

2008-10-15 @ 13:30:14
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej snäckan... Hoppas allt e bra med dej :) Man behöver ju inte skriva varje dag men för den som läser din blogg är det ju roligt när du skrivit nåt :)



Själv skriver jag bara när jag har lust ;)

Kram på dej

2008-10-18 @ 17:41:53
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0