I´m back!

nu e jag tillbaka igen och hoppas att det ska gå bättre och blogga..
tack för kommentarena och jag mår bättre nu.. vill inte säga vad som e orsaken här på internet..

men det har ju hänt en del.. jag har bl.a börjat och jobba nu.. började i måndags.. jobbar på ett gruppboende för utvecklingsstörda...
det e la ok och börja jobba igen.. men hade hellre velat jobba nån annanstans.. känner att det jobbet e nog inte riktigt för mig... men jag har ju iallafall ett jobb, de e ju mer än vad andra har..

och min längtan e stor =) det e ju snart jul!!!!

gud vad kul det ska bli... köpa julklappar och umgås med familjen och så.. tyvärr så jobbar jag lite på julafton (tre timmar) hehe.. så det blir nog bra ändå =)

min kille blir bara större och större och jag e så stolt över den lille plutten =)
mysig bild va? =)

världens sötaste!!

go snöbild =)

barna på gården drar runt han i pulkan.. så sött hehe...

annat kul som hänt e att jag har blivit vän med min vän igen =) KÄNNS JÄTTE KUL OCH JAG E GLAD ATT DET KÄNDES SÅ BRA NÄR VI TRÄFFADES.. HAR JU SAKNAT DIG! =)

sen fyllde ju min lilla tjej Helen 25 år och det skulle ju firas =) jag och Oliwer va där lite på dan och grattade och sen åkte jag hem coh lämnade han och fixa mig för fest.. så jag for på fest hos helen.. det va jätte kul och sen vart det krogen.. =) det va en toppen kväll och jag e säker på att snuttan tyckte det med =)

allt för denna gången för nu vill oliwer ha kvällsmat.. =) ha det bra kram kram...
och tack alla ni som kommit in och kollat.. =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad härligt att du e tillbaka.... då kan läsa om er igen :) ÄLSKAR julen jag med :) så det ska bli mysigt .... Ha det bra tjejen och välkommen tillbaka

2008-11-29 @ 18:30:54
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: catrine

hejsan! roligt att läsa din blogg. julen ska jag fira hos min kära syster =) Ni då?

2008-11-29 @ 19:08:21
URL: http://svenljunga.blogg.se/
Postat av: Jenny

saknar dina blogg inlägg.... det e så kul att läsa om vad som händer runt om dej :)

E kanske inte så duktig själv hehe... Men ja, jag saknar dina inlägg :)

Puss och kram

2008-12-02 @ 20:19:38
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0