2008-11-14

ja idag va det fredag.. en hel vecka har bara sprungit förbi...

har ju inte bloggat på ett tag igen ser jag hihi....

i lördags va en rolig dag... först åkte jag, ulrik, tony, william och ralle 4-hjuling, det va jätte kul.. åkte i skogen och på vanlig väg och så vad det typ en sån där 4.hjulingsträff.. så fick korv med bröd och fika och godis :D kan de bli bättre hehe...
lite bilder från den dagen:
han i gul jacka e Ulrik , grå överdel Ralle, William e han i blått, i orange och blått e Tony...
min gubbe
Söta Wille
hur man kan somna så här på en gropig väg i 60-70 km i timmen e ett under...
kan ni fatta det? tur att tony hade spännt fast han hihi...

sen på kvällen så vart det fest med min lilla Helen.. Ulrik och Ralle hängde med oxå =)
vi hadejätte kul.. var på grand och fick massa dricka och ett halsband hihi... jag va poppis.. hehe tack lilla gumman för att du gjorde min kväll så bra!

sen på söndag va det  farsdag... ulrik fick kallingar av oliwer.. =)
och jag hade köpt kallingar till min pappa vi åkte dit vid16 på em och fick våfflor så det stod härliga till =)

sen hela denna veckan har jag varit mkt slö och trött... kanske e vädret och lite annat som inte e somd e ska.. men man får ta en dag i sänder =)

lite mer bilder kan jag bjuda på :D
oliwer "cyklar"
gose stund med Ville =)
ego bild =)
ska vara med överallt =)
kokosboll e smaskigt.. men ovant, första gången man får smaka på detta..

allt för idag.. ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha =) roliga bilder! speciellt me sovbilden där.. =)

åå ja nu e de bara timmar tills man far! jösses... längtar och har resefeber..vill IVÄG NU!

ja precis. NU NU NU, hihi, sköt om dig. förresten du kan nog även hitta mig på www.resedagboken.se och sök pipomusik



där kommer ja nog lägga bilder ochf oton s¨å du vet om de... ifall jag inte kommer åt blogg..

Sköt om dig och vi bokar in oss en dag efter jag kommit hem va? o fika tycker jag.. =)



Puss

KRAM

2008-11-15 @ 17:05:27
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0