vänner!

känner att jag vill hylla mina vänner...
har läst på en annans blogg om att hon inte hade nån riktigt nära vän, och det tyckte jag va synd...
för jag känner att jag är väldigt lyckligt lottad med att ha så fina vänner som jag har.. jag har många nära vänner!!!

Helen e en av dom, hon e snäll och ställer upp för mig, klok och kul att diskutera saker med...

Jessica,e en himla go tjej som aldig skulle göra mig illa =) hon e en sprudlande tjej, med en massa kärlek...

Sara, hon e go tjej som e glad för det mesta och en himla pratglad tjej som jag har kul ihop med...

Marie, en tjej som jag inte kännt så länge men gillar hemskt mkt..vi fann varann direkt hehe...

Ulrika, en tjej som jag inte träffar så ofta men hon och jag har en go vänskap och har riktigt kul ihop...

sen några andra som jag gillar mkt är Helen, Linda, Catrine, LookLinda, Sandra, m.fl...

Måste även säga att jag har en fantastiskt familj =) Älskar er. Ulrik och Oliwer och så klart...
mamma, pappa, Karin, Linda, Emmy, Daniel, Tony Therese, William, Tindra, Ulla-Gerd+ alla i Ulriks familj =)

Puss och kram till er alla!!!!! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Nu lipar jag här igen.. Vad fan du har fått mig gråta så många gånge på kort tid! ler. Men du, jag älskar dej också gumman! Jag är lycklig som har dig som min goa underbara vän! PUSS!

2008-05-13 @ 19:57:01
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: Helen

Ålskar dej med gumman! :-) Puss

2008-05-14 @ 14:32:01
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Linda

vÄNNEN!!E jätteglad att jag har fått lära känna dig och att du är en underbar vän!!HOPPAS vi ses snart :-) kanske 22 maj om du nu kan förstås kramm TACK FÖR ATT DU FINNS!!

2008-05-14 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0