j*vla bussar!!

Åkte buss hem idag från stan...
och när jag skulle gå av så hade jag oliwer i famnen och skulle gå fram till vagnen så,
tvärnitar buss j*vlen så jag ramlar handlöst baklängres ner mellan 2 säten,
oliwer slår i bakhuvudet i mitt kind ben och börjar gallskrika (stackarn)...
jag känner inget just då, men en tjej kommer fram och hjälper mig upp och jag hoppar snabbt av bussen för att kunna trösta oliwer...
busschaffören säger ingenting.. bara åker snabbt som f*n där ifrån...
jag tröstar Oliwer och går sakta hemåt...
sätter mig utanför min dörr och bara håller honom mot mig och ser till att han e lugn... och då tänker jag skit oxå att jag inte skällde ut han...
ringer Ulrik och berättar vad som hänt och han blir ju förbannad men glad att vi inte skada oss värre än vi gjorde...
ringer mamma och talar om vad som hänt och hon säger att jag ska ringa bussbolaget, så det gjorde jag och tala om vad som hade hänt och då sa hon att jag ska anmäla detta, så det gjorde jag...
men nu när allt har lagt sig lite så känner jag.. aj, jag har ont i min kropp, slog i ryggen så har ont där och så slog jag nog i huvudet, för har j*vligt ont i huvudet.. men oliwer mår bra och är som vanligt och det är huvudsaken!

men det är ju hemskt att man inte ska kunna känna sig trygg när man åker buss!!!

ja... ha det bra KramKram

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyfan för chauffören!
Att de inte tänker sig för!
Hoppas ni mår bra nu! puss

2008-05-15 @ 22:01:44
Postat av: sofiaw

ja, sånt ser man ibland... man blir så irriterad! samma sak när gamlingar måste ju få lite tid på sig att gå till sin stol, men nä. självklart ska bussen starta direkt så de ramlar eller så!!! riktigt dåligt!

2008-05-16 @ 07:22:13
URL: http://www.wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0