Efterlängtade fredag =)

som rubriken säger så har jag verkligen längtat efter fredag för det va ju då min Älskling skulle komma hem =)

åkte in till stan en sväng och gick in på nya maxi som har öppnat i borås.. jätte stort och fint =)
de har verkligen allt där så det va mkt man ville ha.. men pank som man va så va det bara och kolla runt...

sen på kvällen vid 21.00
 kom Ulrik äntligen hem... han hade köpt med sig mat.. och jag krama och pussade han some n galning =) hade saknat han så mkt hela veckan för han har ju varit i gävle hela veckan...

sen idag har vi varit och hälsat på ulriks farmor.. världens gulligaste männiksa gillar henne så mkt! =)

och snart ska vi åka till min bror+familj och käka lite gott och kolla på film =)

ha det bra kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessie

hej sötnos!ja det blir nog jätte bra med ringen! =) agnes har blivit nästan frisk men förkyld är hon fortfarande. Rinner som en val sprutar med sitt! haha.. Puss!

2008-05-18 @ 11:56:03
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: Jessie

toppen att du gillar min nya bloggdesignen! jag gillar det också! :) haft en bra helg? puss

2008-05-18 @ 18:33:50
URL: http://fruahlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0