Bilder från festen =)

här ser man hur laddad jag e haha

här e från väster.. Helen, Ulrika,Helen, Marie, och Catrine

och här e Catrine igen, Helena,Sara, Rebecca

Helen jag och Jessica och bakom står Linda =)

Ulrika, jag och Helen

Marie, jag och Catrine, bakom oss e Helena.

det va några bilder i allafall.. de andra blev inget bra hehe.. man blev ju lite full och bilderna blev lite knasiga!
men jag vill taka alla som kom! jag hade skit kul och det syns väl... ville vara med på kort som en galning för att jag ville vara med alla på en bild hihi... brukar inte vara så fotosugen men det va jag i lördags hihi...
ja nu ska jag sova för ska köra grejer imon till min nya lgh =)
hämtade min nyckel idag... sååååå kul!!!!! =D
sov gott mina bloggläsare! KRAM

Kommentarer
Postat av: sandra från skene

heej

ser verkligen ut som du hade kul!!! första bilden verkligen
lyser av förväntan..=))

kram krma

2008-03-05 @ 10:20:50
Postat av: karin g

skit kul med fest! det förtjänar du...snygga var ni allihopa..

2008-03-05 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0