ikea m.m.

ja nu va det ett tag sen igen man bloggade hehe..

ja i onsdags va jag i stan med pappa+familj och kolla på en present till min svägerska =)
den blir hon nog glad för ;-)
sen földe jag med dom hem och mina små systrar har en häst så de kom och red förbi huset så att vi skulle få se och träffa Marabou som han heter =) Oliwer blev jätte förtjust i hästen och så fick han rida... det va mkt spännande =)
här rider han med Linda och det e Emmy som e brevid =)

sen på torsdagen va det dags och jobba lite.. jag ställde upp och jobba 2 dagar tors och fredag..
det gick bra.. min mamma var barnvakt första dagen och sen när jag slutat,
bestämde jag mig för att jag och oliwer skulle sova över hos mamma så vi gick ner till torget,
det är sommar torsdagar varje sommar i Borås..
jätte kul då kommer det artister som sjunger och i torsdags var det EMD
syns väl inte så bra, men de va bra och jätte söta och kolla på, så många unga tjejer de va som skrek och hade sig hihi...

och oliwer sov gott med sina hörlurar

sen fredagen så jobba jag ju igen då som sagt och då va Helen barnvakt, gick jätte bra och sen när jag hade slutat
gick vi ner till stan och kolla lite =)
sen fick jag ett mkt trevligt sms...
det va min kompis Markus och Jonte som undrade om vi inte kunde träffas när de hade vägarna förbi Borås,
självklart kunde vi det, åt lunch på tant grön, jätte mysigt =)
sen hade jag och ulrik en myskväll för oliwer somnade tidigt idag han va trött hihi...

i lördags va vi på Ikeaoch handlade massor hihi.. så kul, det va jag Oliwer och min svägerska och min mamma som va där =) vi köpte en skohylla, matta, toalock, datastol, sängöverkast, hörnskydd för oliwers skull (vill ju inte att han ska ha jack i huvet...) diskställ och annat smått och gott =)

så nu blev det fint här =)

lite mer bilder....
här sitter vi och väntar på bussen

min älskling!!

ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: sofie

du är jättesöt gumman, verkligen, men inte något jag kan ta här på blogg..

Ska försöka reda ut detta.

Det är svårt att också sätta liksom ord och tankar i handling, göra det till en praktisk form, alltså säga till. eller nått sånt! man vill inte riskera så mkt men samtidigt känns de också som det är sista utvägen..



Men jag ska fundera ett par dagar till.. skadar inte..

2008-07-21 @ 06:17:41
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Markus Hyrenius

Tack för titten... :)

2008-07-21 @ 17:40:13
URL: http://www.hyrenius.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0