Han kryper =)

min lille pojk kryper nu e sååååå stolt =)
men han har en lite udda stil hehe han kryper med ena benet fram och andra bak =) men så duktig!!

att man kan bli så himla stolt!?

idag har jag haft besök av mina 2 helt underbara vänner Helen och Ulrika, det va sååååå kul och träffa dom
Ulrika med Oliwer
Helen
och så fick jag (vi hehe) en inflyttnings present så fin!
och de hade inte en aning om att jag hade turkosa gardiner och kuddar hemma så den passa perfekt i vardagsrummet, så kul!! =)
snart ska jag till dom och hälsa på! jätte kul att ni kom! har saknat er så mkt!

och lilla Oliwer mår inte så jätte bra idag.. blivit lite förkyld... =( men han blir nog bättre snart =)

kram på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0