barnvakt....

Igår va jag barnvakt åt min brorsdotter Tindra, och hon e så go och söt =)
hon fyllde år när vi va i Norrland så bestämde mig för att vi skull gå på stan så hon fick välja sin present själv =)
men riktigt förvånad, hon valde inte nån leksak, utan 2 par skor hihi, ett par vita gympadojjor med silver detlajer, jätte fina och ett par ballerina sandaler som va röda med vita prickar jätte söta =)
Här rider hon på en elefant staty i knalleland..
de blev trötta av att springa på stan så tog en liten tupplur, sååå söta hihi ( ni ser även hennes nya skor på bilden =) )
visst e hon söt!? precis när jag hade tagit bilden så sa hon "åsa, Jag Älskar dig!" =) gud va glad man blir då! =)
min lilla gulltös =)

idag ska vi på kalas hos min pappas fru Karin hon fyller år idag =) så grattis :D
och så här fin kommer Oliwer att vara =)
så snygg och cool!! =)
men tyvärr e han fortfarande lite dålig, så får hoppas det går bra.. det e ju bara vi i familjen som blir där =)

ha det bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0