veckan som gått...

nu har man inte varit inne och bloggat på ett tag...
men nyårsaftonen va jätte mysig! =) först var vi på jeepträff och jag kan säga att Oliwer va den minsta där hehe det va kul och se dom åka.. Ulrik välte med sin jeep så massa killar kom och pötte bilen till rätta igen, Ulrik skadade sig inte, men bilen fick sig en liten buckla.. och så synd va hade jag glömt kameran.. det hade ju varit kul och ha kort på det =)

sen åkte vi till ett par vänner till oss och åt god mat och drack gott =) det kunde inte vara bättre och så hade vi husvagnen med oss som vi sov i =) ganska skönt och ha den så får man lite privat med =)

sen på tisdagen så var vi där lite till åt middag och hade trevligt och sen hem och mös bara vi 3....

sen på onsdagen kl 5.00 på morgonen åkte Ulrik  till Norge, och då åkte jag, mamma och Oliwer till knalleland och kolla runt lite och sen träffade jag Helen i stan, vi åt lunch ihop och snacka lite och sen vandrade vi runt lite i stan med, Helen hittade en jätte fin kofta och jacka, men jag hittade inte nåt...

sen på torsdagen kom min lillasyster Linda hit det va jätte kul =) (hon är bara 16 år) hon kom vid 12 på fm och då åkte vi till stan och kolla runt lite, hittade coola trosor till os och sen inte så mkt mer... så vi åkte hem igen och kolla på film vi såg 5 filmer igår hehe.... mysigt hade vi, tog en liten pause och köpte pizza och sen tillbaka till filmens värld hehe... sen sov hon över hos med med =)

och idag  fredag, vart jag till stan igen hihi... jag hittade mitt presentkort som jag fick i julklapp så gick till white och köpte mig ett brunt linne och svarta leggings. det va ju bra =)
och sen kl 16.00 kom min älskling hem till mig igen =) så har lagat god mat och bara gosat vi tre hela kvällen, tills nu... hehe...

och så lilla Oliwer gör framsteg hela tiden han e så otroligt stark.. han står jätte bra (ps jag håller i han då förstås hehe) han sitter nästan sj.. han faller ju lite och så men om man häller 1 finger bakom han sitter han jätte bra =) rulla från mage till rygg och rygg till mage =) är så stolt över min kille!!
han pratar massor nu (jollrar) och ler sina mest vackraste leenden =) han e så fin min lille pojk!
en dag ska jag sätta in lite bilder på han men inte idag.. pallar inte hehe.. men ha det så bra... KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fort oliwer utvecklas men det är så spännande nu =) vänta bara tills han börja gå..eller springa =)) he he,
Sköt om dig i helgen!
KRAM!

2008-01-05 @ 15:54:03
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0