utmanad..

Utmaning!
Gör en lista och länka till dina favoritbloggar, skriv sedan en kort förklaring till varför du tycker om just dessa bloggar. Skicka sedan vidare utmaningen till 3 personer.

jaha... hmm svårt.. jag gillar och kolla in på många bloggar men så har jag så himla dåligt minne så minns inte var ja läste om den och den, men den va kul osv...

men ja jag har några som jag alltid går in och kollar på om jag har datan på och de e:

jessica klarar inte länken idag.. hon har, nosstunk.blogg.se
gillar och kolla hennes blogg för hon skriver om sitt liv och sin söta tjej Agnes =)

Helen, hema.blogg.se
jag kollar alltid hennes blogg för hon e min bästa kompis.. ibland skriver hon riktig kul.. men lite dålig på att uppdatera ibland hihi =)

Sara, sacul.blogg.se
hon e en av mina vänner som precis har flyttat till Danmark, hoppas på att hon ska uppdatera mer, vill veta hur hon har det...

Kalorin, kalorin.blogg.se
gillar och kolla in hennes blogg för hon skriver ganska roligt och jag känner igen mig om det hon skriver, hon har en lite flicka i nästan samma ålder som min son =)

japp jag utmanar alla som läser min blogg hihi =) KRAM

Kommentarer
Postat av: caroline

nämen! Ska fila på den listan!

2008-01-16 @ 23:42:52
URL: http://kalorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0