SLÖ dag idag...

ja nu va det ett tag sen jag blogga igen..
vet inte riktigt vad jag ska skriva.. e lite tom i bollen idag hehe... har känt mig lite trött de sista dagarna..

men idag e en sån där härlig slö dag... har kollat på film och nu sover killen så tänkte passa på och blogga lite =) men så kommer jag inte på nåt att skriva hahaha,...
lyssnar på gamla härliga låtar från 80 talet =)

i onsdags var jag på öppna förskolan för första gången, gjorde hand och fot avtryck i gips, ska hämtas nästa vecka.. så kul... jag älskar att ha sånt! får ta ett kort på det sen och visa =)

sen efter det gick jag till FK och fixa lite och sen träffade jag en gammal kompis Hanna! jätte kul, hon har en liten kille hon med, det skiljer bara 2 mån på dom. så de kan ju bli polare sen hihi... och det lustiga är att vi har ju inte sett varann på ett bra tag så vi båda missade varann när vi va gravida och hade inte en aning tills vi såg varann en dag på stan när vi båda gick med vagn hehe... jag frågade henne vems är den ungen? hon sa den e min med världens största leende, och jag sa åh vad kul grattis =) sen frågade hon mig samma sak om min, och jag svarade samma som hon och hon sa grattis hon med, så kul va det hehe... kanske inte låter så kul när jag skriver om det men då när det skedde va det otroligt kul =)
så ja jag träffade då henne i ons, jag gick hem till henne och besökte dom och köpte med mig bulle =) det va mysigt och jätte kul och träffa henne och hennes son!

sen på kvällen kom Marita hit och det va oxå jätte kul, hon e inte nån jag träffar så jätte ofta men jätte kul och träffa henne och snacka lite =)

så Oliwer va ju ganska trött på torsdagen men det är ju inte så konstigt!!! :S
Helen kom hit en lite sväng på tordagen och det va jätte kul och träffa henne för jag har inte sett henne på jätte länge känns det som, hon har varit sjuk =( men visade sig att det va bara en vecka sen vi sågs sist hehe...
hon hjälpte mig att sätta upp en mobil över skötbordet =), den skulle spikas upp i taket och jag e ju ganska kort så nådde inte hihi...
Sen lite senare på kvällen  kom min bror och hans familj och visade upp sin nya bil som de hade precis hämtat =) jätte fin.. en saab combi.. 06 tror jag de va. jätte skön och åka i... och när de va här kom min älskade kille hem =D
sen när brorsan +familj åkt hade vi det lite mysigt =) men jag hade lite ont i magen på kvällen för jag har satt in en spiral... men det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra, men nu känns det inte nåt och jätte skönt att veta att man har den, för vill vänta lite med syskon till Oliwer, han ska få lite mer tid först!!! =)

på fredagen  åkte vi till skene järn och kolla lite brorsan + familj va med oxå, för sen åkte vi och hälsa på min mamma på skene sjukhus, för min mamma har opererat sig. hon har gjort en knä operation, fått knäledsprotes.. hon mår bra =) hoppas att det ska bli bra och att hon inte ska ha så ont nu mer... och att hon ska kunna gå bra.. hon har haft jätte ont länge i sina knän så har haft svårt och gå.... men nu ska det nog bli bra...

och ja idag... är en slödag haha
hoppas ni alla där ute har en trevlig helg... vad har ni gjort i helgen och ska göra????
Kram kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

ska läsa den här sen, måste gå och laga mat! puss

2008-01-12 @ 13:37:07
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessie

nu har jag läst genom din långa inlägg! =) låter som att ni haft en bra vecka! här är man trött, precis lagt lilla flickan och hon pratar i sängen, det brukar hon göra tills hon somnar! ikäll ska jag dricka hemgjorda vin som man fått från min mor idag! blire gott men risken finns är att jag inte blir klar i huvet ikväll. fniss! pusspuss! saknar er!

2008-01-12 @ 19:24:36
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0