fullt upp!

här har man fullt upp, hinner inte med nåt känns det som men jag ahr inte en aning om vad jag gör hehe...
igår va en kompis hos mig, jätte kul att du kom Markus! det va ju ett tag sen =) han hjälpte mig även lite med datan, jätte snällt!
jag hade besök av en annan kompis med, och de va jätte kul att de kom med =) tack för besöket ;-)
ja och så även Oliwers farmor kom en lite snabbis hihi..
så ja fullt upp hehe men helgen har varit ganska lugn..
varit med min goa kille och pojk hela helgen =)

imorgon ska jag och Oliwer till hörcentralen, ska kolla hans hörsel och förhoppningsvis göra nya proppar till mig.. e i stort behov av det.. men först ska jag till Öppna förskolan med min granne, jätte kul och gå dit när man har nån att gå med =) hon har en tös på 9 mån...

sen efter hörcentralen ska vi hem till Oliwers farmor och äta middag... gott =) hon har varit i Ullared idag och handlat en del till lillemannen hihi.. ska bli spännande och se avd hon har köpt.. vet lite redan nu men inte allt hihi, e skit nyfiken!!

jag har ju lovat bilder på Oliwer  från dopet så får väl ladda upp några hehe..., men det gick visst inte idag  =( så får göra det en annan dag.. =)
 ja ha det så länge alla mina blogg vänner =) KRAM

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Då får jag vänta på bilder från dopet med spänning. :)

2008-01-29 @ 22:08:39
URL: http://www.georgiew.se
Postat av: Cecilie

He he , ja eller hur... julstämning! :D
Jo, jag måste bara få ställa en jättedum fråga, hade du gått på virginskaskolan i örebro ? Om inte, så ber jag MYCKET om ursäkt för den dumma fråga. :)

2008-01-29 @ 23:38:28
URL: http://www.georgiew.se
Postat av: Cecilie

Då har jag väl gissat rätt. Du gick väl i RGH klass. Men jag vet riktigt inte vilken programmet du gick på ? Media eller BF eller... Men jag har nog sett dig på Virre. Jag gick på HR linje i RGD klass, ibland med RGH. Ja, jag gömmer alltid mig i bilder men kolla längst ner i min blogg så ser du mig till vänster sida, men ha smink i ansikte så det är lite svårt att granska då... eller snegla åt till höger sida, där jag skriver presentation om mig själv. Så du kanske känner igen där? Humma.... :)

2008-01-30 @ 00:05:43
URL: http://www.georgiew.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0