I´m back ;-)

jag har varit internet lös i flera veckor nu.. men nu äntligen fungerar det igen är så lycklig!! =)
hemskt att vara utan internet men man har överlevt ändå men när man är utan nåt förstår man hur mkt man är beroende av nåt hihi... det första jag gjorde va att kolla in alla mina bloggar som jag brukar läsa.. har saknat att läsa om er!
ja... orkar inte skriva nåt nu för House börjar nu på 4:an måste bara se det hihi...
men ville bara säga hej nu är jag tillbaka igen och ska uppdatera mkt snart hihi.. kanske kl 22 ikväll... får se hihi...

jag och Oliwer mår bra föresten =) KRAM

Kommentarer
Postat av: Helen

Äntligen! :-)

2008-02-19 @ 21:34:23
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: soffi

välkommen tillbaka =) tack för senaste =)

2008-02-19 @ 21:40:34
URL: http://pipomusik1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0